پتینه کاری  اجرای پتینه دیوار و نقاشی دکوراتیو سقف و آموزش پتینه

 

 

 

 

خدمات پتینه کاری

·        زیباسازی و طراحی داخلی با استفاده از کناف ، سقف کاذب و نورپردازی حرفه ای

·        بازسازی و استحکام بنا ، تعویض درب و پنجره ها ، کابینت ، تاسیسات

·        عایق بندی فضاهای مرطوب

·        پتینه کاری روی تمام سطوح از جمله گچبری ورق طلا ورق نقره ، مس و برنز

·        پتینه های طرح سنگ

·        کهنه کاری تمام سطوح از جمله مبلمان ، سرویس ها

·        تکسچر برجسته ، موتیف ورق و رنگ نقاشی تکنیک های پتینه هماهنگ با دیزاین کلی ساختمان

·        دکوراتیو نقاشی خشک مانند مینیاتور ، نگارگری گل و مرغ و سایر نقاش های مدرن و کلاسیک متناسب با سلیقه مشتریان

 

پتینه هنریست که با رنگ‌های دکوراتیو و ابزارهای مختلف در سطوح مختلف بافت خاصی را ایجاد می‌کنند. تنوع در پتینه کاری بسیار زیاد است ؛ یکنواختی و تکرار را در نقاشی ساختمان از بین می برد و محیط خاص و چشم نوازی را به فضای منزل و فضا می دهد . پتینه مزایای دیگری جز زیبایی و لاکچری بودن دارد مانند عمر بالا ، ترمیم پذیر بودن، ضد آب و قابلیت شستشو، نداشتن بوی نامطبوع و غیره اشاره کرد.

گروه پتینهدر تمام شهرهای کشور پذیرای سفارشات کاری شما عزیزان است و همراه اکیپ هنرمند ، متخصص و مجرب آقا  متناسب با سلیقه مشتریان و با بهره گیری از تجربه اکیپ متخصص خود خاص ترین اجراهای را در زمان سریع به انجام می رساند.

 

آموزش پتینه کاری 

بسیاری از افراد علاقه مند به یادگیری هنر پتینه و کسب درآمد از این هنر هستند، ما این امکان را به وجود آوردیم تا اگر به دنبال یادگیری و آموزش پتینه و هنرهای دکوراتیو هستید، در کلاس ها و کارگاه های که  در تایم های مختلف توسط آقای صالح صمیمی برگزار می کند، ثبت نام کنید. آموزش های متنوع و همسو با متدهای روز دنیا به صورت تئوری و عملی به هنرجویان هنر پتینه آموزش داده می شود. شما بعد از پایان دوره های آموزشی می توانید  در این صنف به فعالیت بپردازید و هنر خلاقانه پتینه را اجرا کنید و ، صمیمانه در تمام مراحل آموزش و کار در کنار شما خواهد بود.

 

مشاوره پتینه کاری و بازدید رایگان از پروژه

برای ارج نهادن به مشتریان عزیز بازدید و مشاوره در سطح کشور رایگان انجام می شود و پاسخگوی  تمامی سوالات شما از طریق تلفن و شبکه های اجتماعی هستیم.

مفتخر است با بهره گیری از دانش ، خلاقیت و تجربه ، و اکیپ هنرمند ، خلاق و پرشور خود  فضایی دلخواه و بی نظیر و توام با آرامش و آسایش را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

 

 

مناطق تحت پوشش
  • تهران
  • جنت آباد
  • پاسداران
  • تجریش