گالری طراح ورق طلا2020-12-01T15:59:16-01:00

طرح ورق طلا

شاید در اینترنت به دنبال جواب این سوال هستید، ورق طلا را چگونه کار کنیم و یا این که با تحقیق در مورد آموزش اجرای ورق طلا به این مطلب رسیده اید فرقی نمیکند چون قطعا ما به شما کمک می کنیم تا همه این موضوعات را به سادگی و کاملا عملی بیاموزید.

در مطالب قبلی به این موضوع پاسخ دادیم که ورق طلا چیست؟ و در ادامه میخواهیم نحوه کار کردن با ورق طلا را بیاموزیم، یکی از تکنیک هایی که در کارهای پتینه کاری طرفداران زیادی دارد و هر روز رواج بیشتری پیدا می کند تکنیک ورق طلا می باشد. از کاربردهای عام و بسیار زیاد آن اجرا بر روی ابزارهای مختلف سقف و دیوار می باشد، ابتدا صحبتی کوتاه در مورد تفاوت های ورق طلا با رنگ طلایی میکنیم و معایب و محاسن آن را ذکر می کنیم سپس به نحوه اجرای آن پرداخته میشود.

قیمت ورق طلا بیشتر است یا رنگ طلایی؟

در مورد قیمت و هزینه های خرید باید گفت که در هر حالتی و از هر نوع رنگ های طلایی که استفاده شود، چه رنگ های ایرانی و چه رنگ خارجی و چه نوع رنگ بر پایه آب و یا بر پایه روغن هزینه رنگ نسبت به ورق طلا پایین تر و کمتر است، علاوه بر هزینه خرید ملزومات هزینه های دستمزد و اجرای ورق طلا نیز نسبت به رنگ بالاتر و گران تر می باشد.

کیفیت ورق طلا در اجرا بالاتر می باشد یا رنگ طلایی؟

در این مورد باید گفت که با اختلاف بسیار زیادی کیفیت ورق طلا نسبت به رنگ بالاتر است و همین موضوع باعث شده علاقه به استفاده از ورق طلا با داشتن مشکلات و سختی ها و هزینه های بالاتر بیشتر شود، ورق طلا در صورت استفاده از مارک های مرغوب و با کیفیت ( توصیه میشود ورق طلا پیاژه استفاده کنید ) داری رنگ بسیار شفاف و زیبا، ماندگاری بسیار بالا و همچنین جلا و جلوه بسیار خوب می باشد، علاوه بر ان اجرای ورق طلا در هر مکانی و با هر شدت بازتاب نور یک تلالو و زیبایی بسیار چشم نوازی را رقم می زند ولی رنگ ها در بهترین حالت نیز جلوه ای مات و گرفته دارند و به هیچ عنوان درخشندگی ورق طلا را ندارند.

سرعت اجرای ورق طلا بالاتر است یا اجرای رنگ طلایی؟

در این خصوص نیز سرعت اجرای رنگ بسیار بالاتر بوده و میتوان گفت رنگ نسبت به ورق طلا پیشی میگیرد.

ترمیم و بازسازی ورق طلا ساده تر است یا رنگ طلایی؟

با توجه به این که تنوع رنگ های مختلف در بازار زیاد میباشد در صورت اشکال و یا زدگی در رنگ ها پیدا کردن کد رنگی مشابه قبل کار سختی می باشد علاوه بر آن در صورت پیدا کردن همان مارک و کد رنگ چون در گذر زمان و به مرور در سال های مختلف تغییر رنگ می دهد اجرای کار به صورت دو رنگی میشود.

ولی ورق طلا به دلیل این که دارای رنگ ثابت و یکسانی است و در بازار کد رنگ های یکسانی دارد که با توجه به آن میتوان رنگ مشابه را خریداری کرد و کارهای ترمیم را انجام داد

02133326341

09129567658