گالری طرح ابر و بادی و آسمان ابری2020-12-01T08:47:12-01:00

طرح ابر و بادی و آسمان ابری

پتینه کاری ابر و باد یکی از تکنیک ها و رنگ های اجرایی در بخش دکوراتیو ساختمان می باشد که در بسیاری از قسمت ها و محل های مورد نظر در دکوراسیون ساختمان مانند ابر و باد سقف ، ابر و باد ابزار ، ابر و باد گچبری ، ابر و باد در دیوار ، ابر و باد روی سطوح قابل اجراست . طرح پتینه ی ابر و باد در طیف رنگ های متفاوت و طرح های مختلف و یا با ترکیب رنگ های متفاوت و متنوع قابل اجراست .

طرح ابر و باد یکی از پرطرفدارترین و پرکارترین تکنیک ها و فام های رنگی در بخش دکوراتیو می باشد که شیوه ی اجرایی متفاوت و با سلایق متفاوت تر می توان اجرا کرد مانند ابر و باد به رنگ آسمان ، طرح ابر و باد رنگ های روشن ، طرح ابر و باد رنگ های گرم ، طرح ابر و باد به صورت سایه روشن و یا بین طرح های مانند موتیف رنگ  و موتیف برجسته قابل اجراست .

طرح ابر و باد نوع دیگری به صورت سایه نور که بیشتر مشابه طرح ابر و باد کاغذ دیواری و یا طرح پارچه می توان اجرا کرد که این طرح بیشتر برای سایه روشن کردن بین ابزارها و سطوح گچبری که نیاز به نشان دادن عمق بیشتر کار و پر انرژی تر کردن سطح اجرایی به کار می رود .

طرح پتینه ی ابر و باد در بعضی از ترکیبات نقاشی سقفی نیز به کار می رود مانند محلی که در آن طرح فرشته کار می شود که ابتدا سطح با رنگ روغنی طبق دستور استاندارد کار اجرا شده سپس پتینه ی ابر و باد انجام می شود و در مرحله ی آخر نقاشی از جمله تصویر فرشته ، منظره ، گل و یا هرچیز دیگری اجرا می شود .

امید است این مطلب برای شما بازدیدکننده ی گرامی مفید واقع شود هدف گروه تخصصی پتینه کاری نقش قلم رساندن اطلاعات درست و راهنمایی های مفید در راستای انتخاب درست شما در زمینه ی دیزاین و دکوراسیون منزل خود و همچنین انتخاب کروه و متخصصین اجرایی عالی می باشد .

09129567658

02133326341